Mededelingen Mededelingen
© copyright s.v.Tivoli

Voetbalzaken

Digitaal WedstrijdFormulier (DWF)

In het weekend van 24/25 augustus 2013 starten we met de bekercompetitiewedstrijden van het nieuwe seizoen. Voor alle teams uitkomende in de categorie A en senioren B-categorie heren en vrouwen (inclusief veteranen, senioren G-voetbal en O23 competitie) moeten de wedstrijdformulieren digitaal ingevuld worden. Dit geldt voor onderstaande klassen. Zaterdag Standaard heren senioren Reserve heren senioren Vrouwen Veteranen Senioren G-voetbal Junioren t/m 1e klasse D-Pupillen t/m hoofdklasse Zondag Standaard heren senioren Reserve heren senioren Vrouwen Veteranen Voor de overige teams wordt het DWF gefaseerd ingevoerd. De planning is dat de B-Categorie A- en B-junioren per 2 november 2013 overgaan op het DWF. De B-Categorie C-junioren en D-pupillen gaan het 1e speelweekend na de winterstop over op het DWF.

Wedstrijdformulier invullen

U kunt het wedstrijdformulier vanaf 6 dagen voorafgaand aan de wedstrijd voorbereiden. Meer informatie omtrent het invullen van het digitale wedstrijdformulier kunt u terugvinden in de handleiding hieronder. Om dit aan te leren kunt u het beste het “klikmodel DWF” gebruiken. Er is klikmodel voor de A-categorie en één voor de B-categorie. Deze kunt u downloaden via de onderstaande links. A-Cat. B-Cat.